Kaupluste, ladude, restoranide ja kohvikute sisustust tootvaid ning vahendavaid ettevõtteid on väga palju. Veelgi enam on aga ettevõtlikke inimesi, kes soovivad luua kordumatuid ning säravaid interjööre, mis toetaks nende äriliste eesmärkide saavutamist. Kui väljakujunenud koostööpartner puudub, siis leitakse internetist mõned sisustuse tootjad, saadetakse neile oma sisustusprojektid ja hinnapäringud ja jäädakse pakkumisi ootama.

Võime oma pikaajalisele kogemusele tuginedes väita, et töö saab endale sisustuse tootja, kes ei saada ettevõttele hinnapakkumist, vaid oma koostööpartnerist sisustaja. Tegemist on spetsialistiga, kes kaardistab ära kliendi vajadused ning teades sisustuse tootja võimalusi ja kasutatavaid materjale aitab kliendil meelepärased nende seast välja valida. Loomulikult lähtub sisustaja seejuures eelkõige kliendi vajadustest ning võib seetõttu soovitada ka mõningaid konkurentide tootevalikusse kuuluvaid elemente. Mõne aja pärast saadab sisustuse tootja koos paigaldusettevõttega kliendile ühise pakkumise koos detailse ajakavaga.

Klient vajab sisustaja nõuandeid ning seetõttu on ta personaalse suhtumise eest reeglina väga tänulik. Isegi siis, kui ta peaks seekord konkureeriva (loe: odavama) pakkumise kasuks otsustama, võite kindel olla, et tema probleemide lahendamisele siiras kaasa aitamine toob kliendi järgmisel korral juba teie ukse taha.